http://bayanbox.ir/view/1866825442011588828/Branding-in-Banner-Advertising.png
طراحی بنر یا همان بنر مارکتینگ دیزاین مهم ترین ارکان تبلیغات یک وبسایت را  در هر ضمینه ایی که باشد را به دوش می کشد . بنر های تبلیغاتی بعد از طراحی که توسط گرافیست ( طراح بنر ) انجام می شود باید به صورت گروهی طی چند ساعت با مدیر شرکت و مدیر تبلیغات باز بینی شود ، و مشکلات نظیر طراحی ، غلط های املایی ، رنگ بندی ، سرعت بندی را چک کنند و در صورت نهایی کردن کار آن را برای بخش تبلیغات و کمپین های تبلیغاتی خود ارسال کنند .


اما سوال اینجاست ایا این نکاتی که طی شرکت تبلیغ دهنده مورد بررسی قرار می گیرد نکات مهم و پایانی است ؟ باید بگویم خیر !

بدون مقدمه عرض بکنم خدمت شما و نکات مهمی را در اختیار شما عزیران قرار بدم :

  1. طراحی بنر را با اصول تبلیغات خود انتخاب و طراحی کنید
  2. از استفاده کردن از متن های بلند و داستانی که اصلا جذابیتی در طراحی بنر ندارد خوداری کنید
  3. از رنگ های جیق استفاده نکنید ( بعضی از افراد به این فکر هستند هرچی رنگ جیق تر باشد موفقیت بنر هایشان خوب تر است اما سخت در اشتباه هستند ! )
  4. از ایکون های ساده و معنی گرا استفاده کنید به طور مثال برای متن ( فروش بهترین سرویس های هاستینگ ) از ایکون ساده هاست استفاده کنید .
  5. سرعت تایم هر تایم لاین را ۰ بگیرید برای روان شدن بنر خود به زودی در آموزش های دیگر توضیح می دهیم
  6. حجم بنر های تبلیغاتی باید بین ۴۰ تا ۱۰۰ کیلو بایت باشد
  7. برای هدف گیری بنر های خود از متن های رسمی استفاده کنید
  8. در متن و نوع گفتاری از زدن علامت ” !!! ” یا ” ؟؟ ” خوداری کنید ، نگران نباشید تاثیری ندارد

نکته هایی که درباره طراحی بنر تبلیغاتی گفته تنها شامل این ۸ گزینه نمی شود ، این ها فقط اندک تجربه ایی هست که میتوان از آن استفاده کرد تا جایی که بتوانید یک بنر برای خود طراحی یا نقد کنید .

 

 

منبع اختصاصی : گوگل ؛ ثامن بنر